subota, 21. kolovoza 2021.

Poslanikovi hadisi u hazreti Alijinu korist

 Postoje mnogi Poslanikovi hadisi pomocu kojih sam postao uvjeren da je hazreti Alija bio taj koji se trebao slijediti, a koje sam procitao u suni knjigama sahih (ispravnih i tacnih) hadisa. Sada cu navesti nekoliko oko kojih se slazu obje strane:


A: Poslanikov hadis: "Ja sam grad znanja a Alija je ulaz u njega. " [Mustadrak Hakim dio III, str.127; Tarikh ibn Kathir dio 7, str, 358]

Samo ovaj hadis bi bio dovoljan da nam ukaze na onoga ko bi trebao da bude slijedjen poslije Bozijeg Poslanika (s) iz prostog razloga sto oni koji imaju znanje zasluzuju da se slusaju.

Allah Dzelle Sanuhu kaze:

"...Reci: "Zar su isti oni koji znaju i oni koji ne znaju"? Kur'an 39:9

Allah takodjer kaze:

"...Pa dali je onda dostojniji da se slijedi onaj koji na pravi put upucuje ili onaj koji ni sam nije na pravam putu, osim ako ga drugi na pravi put ne uputi? Sta vam je kako rasudjujete"? Kur'an 10:35

Istorija je zabiljezila mnoge cinjenice koje govore da je hazreti Alija imao najvise znanja medju ashabima, koji su uvijek dolazili da od njega traze savjete po svakom vaznom pitanju. Ne zna se ni za jedan slucaj da ih je on odbio niti da nije mogao pruziti odgovor. Abu Bekr je rekao:

"Molim se Allahu da me ne stavi u neku nevolju iz koje me Abul Hasan (Alija ibn Abi Talib) ne moze izvuci" I Omer takodjer: "Da nije bilo Alije, Omer bi nestao sa lica zemlje"

[Al-Isti'ab, dio III, str.39; Manakib el-Khavarizmi str.48; El-Rijadh d-Nadirah dio II, str.194]


 

Ibn Abaz kaze:

"Moje znanje i znanje svih Poslanikovih ashaba je samo kapljica u sedam mora u poredjenju sa Alijinim znanjem".

Hazreti Alija kaze o sebi: "Pitajte me prije nego me izgubite. Allaha mi, da me pitate o bilo cemu sto ce se desiti od danasnjeg dana pa sve do Sudnjeg, rekao bih vam o tome. Pitajte me o Allahovoj Knjizi (Kur'anu), jer nema Ajeta o kojem ja ne znam da li je bio objavljen po noci ili danu, ili da li je bio objavljen u ravnici ili u predjelu planinskom".

[El-Mubib el-Tabari i Rijadh Nadirah dio II, str.98; Tarikh el-Khulafa od Sujutija str.124; El-Itkan, dio II, str.3l9; Fath el-Bari dio VIII, str.485; Tethiib el-Tethib dio VII, str.338]


Jednom je Abu Bekr bio upitan za znacenje "Abb" (vocnjaci pasnjaci, zelenilo) - rijeci u Kur'anu iz ajeta "...i vocnjaci i pasnjaci - na uzivanje vama i vasoj stoci". Kur'an 30:31-32 na sto je on odgovorio:

"Koje nebo ce stajati iznad mene i koja zemlja de me ponijeti ako kazem nesto sto ne znam iz Allahove Knjige (Kur'ana)" A, ovo je Omer rekao o sebi: "Svi ljudi znaju vise od mene, cak i zene".

Kada je bio upitan o znacenju jednog Kur'anskog ajeta, dobro se izgalamio na covjeka koji ga je pitao prije nego sto ga je istukao do krvi i onda mu rekao:

"Ne pitaj o stvarima koje mogu imati lose posljedice po tebe"

[Sunan el-Darimi dio I; str.54; Tefsir ibn Kethir dio IV, str.232; El-Durr elMenthur dio VI, str.111]


Takodjer je bio upitan o rijeci "El-Kalalah", ali nije znao njeno znacenje. U svom tefsiru Tabari pise da je Omer rekao: "Poznavanje znacenja elKalalah-e bi mi bilo vrjednije od posjedovanja jedne od palata slicnim onima u Siriji". U jednom od svojih knjiga, Ibn Madza prenosi da je Omer rekao: "Postoje tri stvari, koje bi mi, da ih je Allahov Poslanik objasnio, bile draze od bilo cega na svijetu, a to su: el- Kalalah, kamata (zelenastvo) i halifat". Neka nas Allah sacuva od pomisli da Poslanik nije objasnio ove stvari!


B: Poslanikov Hadis: "O Alija! Ti si meni kao sto je Harun bio Poslaniku Musau, samo sto poslije mene nece vishe biti poslanika".

Ovaj hadis, kao sto je ocigledno svakoj razumnoj osobi, pokazuje posebnu karakteristiku Amirul Mu'minina, koja mu daje za pravo da bude pomagac, zastitnik i nasljednik Allahovog Poslanika, kao sto je Harun bio pomagac, zastitnik i nasljednik poslanika Muse, kada je ovaj otisao odazivajudici se Allahovom pozivu. Polozaj Alije ibn Abi Taliba u odnosu na poslanika Muhammeda (s) je potpuno jednak polozaju Haruna u odnosu na poslanika Musu, osim poslanstva, sto je i bilo iskljuceno u navedenom hadisu. Ovdje nalazimo cinjenicu da je imam Alija, u stvari, bio najbolji covjek od svih Poslanikovih ashaba.


C: Poslanikov hadis:

"Alija je vodja svima onima koji smatraju mene vodjom. Boze! Voli onoga ko njega voli i mrzi onoga ko njega mrzi; pomozi onome ko pomaze njemu i napusti onoga ko napusti njega; i ucini put pravde svaki put kojim se uputi".

Samo ovaj hadis je dovoljan da opovrgne svaku tvrdnju o prednosti Abu Bekra, Omera i Osmana nad hazreti Alijom, koji je bio postavljen od samog Bozijeg Poslanika za vodju svih vjernika poslije njega. Nikako ne mozemo uzeti u obzir tumacenja nekih da je umjesto "vodja" Poslanik mislio "prijatelj i pomocnik".

Ocigledna namjera ovog iskrivljavanja je da se zastite ugledi ashaba. Allahov Poslanik je stajao u pustinji po najvecoj popodnevnoj zezi, govoreci: "Da li svjedocite da ja imam vlast i najvise prava nad svim vijernicima? Svjedocimo, o Boziji Poslanice! - prisutni su uzviknuli.

Onda znajte da je Alija vodja svima onima kojima sam ja vodja... Ovo je jasan dokaz da je Poslanik odredio Aliju da bude vodja Zajednice Muslimana poslije njega.

Svaka postena i razumna osoba mora ovako protumaciti ovaj hadis ukoliko zeli da sacuva ugled poslanika Muhammeda (s) Oni koji drugacije tumace ovaj hadis, u stvari, skrnave ugled i razboritost Bozijeg Poslanika, koji je zaustavio karavan od nekoliko hiljada muslimana, usred pustinje i po najvecoj zezi, samo da bi im rekao da im je Alija prijatelj i pomocnik.

Kako ti, koji zele da po svaku cijenu sacuvaju ugled svojih gospodara, tumace cestitanje Aliji koje je Poslanik organizovao, u kojem su mu svi odali priznanje, pocevsi od Poslanikovih zena pa sve do Abu Bekra i Omera, koji su rekli:

"Cestitamo Alija, postao si vodja svih vijernika"???

Sada je ocigledno da su oni, koji su drugacije tumacili ovaj hadis, zeljeli da istina ostane sakrivena. Tesko li se njima zbog onoga sto su pisali, tesko li se onima koji i dan danas tako pisu. Allah, Uzvisheni kaze: " ...a neki od njih svjesno istinu prikrivaju" Kur'an 2:146


D: Poslanikov hadis:

"Alija je dio mene a ja dio njega. Niko ne moze uraditi ono cime sam zaduzen osim mene i Alije"

[Sunan ibn Madza dio I, str.44; Khasejs el-Nisa'i str.20; Sahih Tirmzi dio V, str.300; Dzamial Usul od Ibn Kethira dio IX, str.471; Dzami Saghir od Sujutija dio II, str.56; Rijadh Nadhir dio II, str.229]


Ovaj hadis nam pokazuje da je hazreti Alija bio jedina osoba kojoj je Poslanik povjeravao da uradi za njega vazne poslove. Poslanik je ovo izrekao na dan Velikog Hadza kada je umjesto Abu Bekra poslao Aliju sa surom El Bara''a. Abu Bekr se vratio placuci i rekao:

"O Allahov Poslanice! Zaduzi i mene necim". Poslanik mu je odgovorio: "Moj Gospodar mi je objavio da niko ne moze uraditi ono cime sam zaduzen osim mene i Alije" Postoji jos jedan hadis koji podrzava ovaj upravo navedeni. Jedne prilike Poslanik je rekao: "O Alija! Ti ces im pokazati pravi put kada se poslije mene razdor i nesloga pojave medju njima"

[Tarikh Dimashk od Ibn Asakira, dio II, str.488; Kunuz el-Hakaik od Muavija, str.203; Kanz el-Ummel, dio V, str.33]


Ako niko nije mogao uraditi ono cime je Poslanik bio zaduzen osim Alije i ako je on bio taj koji je trebao pokazati pravi put u danima nesloge poslije Poslanika, onda kako su mogle osobe, koje nisu znale znacenje "el-Abb" i "el-Kalalah", imati prednost nad njim???

Ovo je jedna od tragedija koje su pogodile Zajednicu Muslimana sprijecavajuci je da odigra ulogu koju joj je Allah odredio. Ne mozemo optuziti Allaha niti Bozijeg Poslanika, a ni Vodju vjernika, Aliju ibn Abi Taliba, nego optuziti treba one koji su se pobunili i promijenili. Allah, Subhanehu ve Te'ala, kaze: A kad im se kaze: "Pristupite onome sto Allah objavljuje, i Poslaniku"!; oni odgovaraju: "Dovoljno nam je ono sto smo od predaka nasih zapamtili".

Zar i ako preci,njihovi nisu nista znali i ako nisu na pravom putu bili"?! Kur'an 5:104


E: Poslanikov hadis koji je izrekao u svojoj kuci na dan kada je pozvao rodbinu da prime islam. Allahov Poslanik (s) je rekao pokazujci na hazreti Aliju:

"Ovo je maj brat, moj zamjenik i moj nasljednik (halifa) poslije mene, zato ga slusajte, i budite mu poslusni"

[Tarikh Tabari dio II, str.319; Tarikh Ibn el-Asir dio II, str.62; El-Sirah el-Halabija dio I, str.3ll; Shavahid Tenzil od Hasakanija dio I, str.371; Kanz el.Ummal dio XV, str.15; Tarikh Ibn Asakir dio I, str.85;]

Ovo je jos jedan tacan hadis, prenesen od strane mnogih istoricara izrecen na pocetku Poslanikove misije i koji je smatran kao jedan od njegovih mu'dziza (cuda). Uprkos toga, politicke igre su pokusale da iskrive cinjenice. Svjedoci smo da se tlacenje i nepravda, koje su bile ranije cinjene, ponavljaju i u danasnje vrijeme. Na primjer, Muhammmed Husejn Hajkal prenosi citav ovaj hadis u svojoj knjizi "Muhammedov Zivot" (strana 104, prvo izdanje 1334. p.H.)

Od drugog izdanja pa nadalje, dio hadisa gdje Poslanik kaze: "...on je moj zamjenik i moj nasljednik (halifa) poslije mene" je sada izostavljen. Takodjer, u Tabarijevom tefsiru, dio IX, strana 121, kada Poslanik kaze: "...moj zamjenik i moj nasljednik (halifa)" je promijenjeno u "Ovo je moj brat itd, itd.".

Samo su previdjeli da je Tabari zapisao ovaj hadis u njegovoj potpunosti i u svojim istorijskim analima drugi dio, strana 319. Pogledajmo kako se cinjenice nastoje sakriti i rijeci izmijeniti. Oni zele da ugase Allahovo svjetlo svojim ustima, ali Allah odrzava Svoju svjetlost. Za vrijeme istrage licno sam zelio da se uvjerim u istinu. Pronasao sam prvo izdanje knjige "Muhammedov Zivot" i vidio vlastitim ocima da je dio hadisa bio izostavljen.

Tada sam se zaista uvjerio da i danas postoje zli ljudi koji rade na tome da se dokazi uniste i cinjenice sakriju. Kada jedan posten istrazivac otkrije ovakve podle pokusaje da se istina sakrije, nema sumnje da ce se drzati dalje od ljudi koji stoje iza toga, siguran da nemaju dokaza osim lazi i iskrivljenih cinjenica.

Oni unajmljuju pisce kojima ponude velike svote novca, daju im titule i lazne fakultetske diplome s namjerom da za njih pisu knjige i clanke u kojima napadaju shije, optuzujuci ih za kafirluk, a u isto vrijeme braneci uglede ashaba, cak i onih koji su bili nepravedni i vratili se u nevjerovanje poslije smrti Bozijeg Poslanika. Allah kaze:

"Tako su gotovo istim rijecima, govorili i oni prije njih, srca su im slicna! A Mi dokaze objasnjavamo ljudima koji cvrsto vjeruju" Kur'an 2:118


 

Nema komentara:

Objavi komentar

Selam alejkum

Moja knjiga je samo jedno skromno djelo. To je prica o putovanju i velikom otkricu, ali ne onom kao u tehnickim ili prirodnim naukama, nego ...