subota, 21. kolovoza 2021.

Ashabi svjedoce sami protiv sebe

 Anas ibn Malik je prenio da je poslanik Muhammed (s) rekao ansarima: "Poslije mene cete primijetiti veliku sebicnost, ali budite strpljivi dok ne sretnete Allaha i Njegovog Poslanika". Onda je Anas dodao: "Mi nismo bili strpljivi".

Direktan link:

[Sahih Buhari, dio 4, knjiga 53, hadis 375 - zadnji dio hadisa]

El-'Ala ibn el-Musejib je cuo svog oca kako govori: "Sreo sam el-Baru ibn Aziba, neka ih Allah blagoslovi obojicu i rekao: "Srecni ste vi koji ste pratili Poslanika (s) i polozili mu zakletvu ispod drveta". On je uzvratio: "Moj sine, ti ne znas sta smo uradili poslije njega"

Direktan link:

[Sahih Buhari, dio 5, knjiga 59, hadis 488]

Ovaj sahaba, koji je medju prvima prihvatio islam i koji je bio medju onima koji su polozili zakletvu ispod drveta, sam svjedoci protiv sebe i svojih drugova. Ovo svjedocenje samo potvrdjuje Poslanikove rijeci kojima je predskazao da ce ashabi napustiti njegov sunnet i vratiti se svojim stopama.

Poslije svih ovih dokaza, kako moze i jedna razumna osoba vjerovati u bezgrijesnost svih ashaba? Takvo vjerovanje je suprotno logici i istrazivacu ne daje ni jedan kriterij na koji se moze osloniti u cilju stizanja do istine.

Nema komentara:

Objavi komentar

Selam alejkum

Moja knjiga je samo jedno skromno djelo. To je prica o putovanju i velikom otkricu, ali ne onom kao u tehnickim ili prirodnim naukama, nego ...